ÚJ munkalehetőség a PickUp Kft.-nél!
Az alábbi munkakörök betöltésére keresünk munkatársakat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Hírközlési hálózat szerelő
|
Feladatok:
- Koaxiális, optikai, FTTH és sodrott érpáras hírközlő és irodai, üzemi hálózatok építési, üzemeltetési és karbantartási munkáinak és az ehhez kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.
- Előfizetői csatlakozások kiépítése, modemek, onu-k telepítése, beállítása.
- Az előfizetői végberendezések, tv-k, routerek, számítógépek beállítása és azok beállítási hibáinak behatárolása és kijavítása.
- A rendes munkaidőn kívüli javító, karbantartó ügyeleti, készenléti feladatok ellátása.
Elvárások:
- Szakirányú, legalább középiskolai vagy szakipari végzettség.
- B-kategóriás jogosítvány.
- Egészségügyi alkalmasság (magasban végzett munkára való alkalmasság).
- Ápolt és jó megjelenés és kommunikációs készség, ügyfélorientált személyiség.
- Fiatalos, dinamikus mentalitás, nagy munkabírás, kiváló problémamegoldó képesség.
- Megbízhatóság, önálló, precíz munkavégzési képesség, szervezési, áttekintő képesség, együttműködési készség.
- Számítógépes ismeretek (Windows, Linux).
Előnyt jelent:
- Koaxiális és optikai hálózatok szerelésében szerzett szakmai tapasztalat, gyakorlat.
- Általános hírközlési, informatikai vagy elektronikai ismeretek (IP hálózatok, telefon technika, analóg technika).
- Projektmenedzseri, kereskedelmi tapasztalat.
- Angol nyelv ismerete.
- C kategóriás illetve gépkezelői, targoncavezetői jogosítvány.
Amit kínálunk:
- Változatos munka.
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
- Kiváló munkahelyi légkör.
Munkavégzés helye és ideje:
- A társaság komáromi telephelyén és Komárom-Esztergom megye területén,
- Munkaidő: 8.00-17.00 között.
Jelentkezés az állásra:
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával, bérigény megjelölésével lehet első körben 2017. október 31-ig az ujmunka@pickup.hu e-mail címen, tárgyban a pályázott munkakör feltüntetésével.
Figyelem!
Fiatal pályakezdők vagy szakirányú iskolával rendelkező, de eddig más területen dolgozók jelentkezését is várjuk!
|
|
|
|
7. Értékesítő ügyfélszolgálati munkatárs
|
Feladatok:
- A társaság ügyfélszolgálatán az ügyfelek udvarias fogadása, gyors és pontos kiszolgálása, naprakész információk nyújtása a hírközlési (Internet, TV, Telefon, stb.) szolgáltatásokról, termékekről, akciókról.
- Aktív értékesítési tevékenység, kiegészítő és kapcsolódó szolgáltatások ajánlása, bemutatása, értékesítése.
- Általános ügyfélszolgálati ügyintézés, telefonos, e-mailes és személyes kapcsolattartás, tájékoztatás a nyújtása szolgáltatásokról, adminisztráció, ügyféllevelezés.
- Rendelések, kérések, hibabejelentések, panaszok, reklamációk felvétele (telefonon, személyesen, faxon, e-mail-ben) és rögzítése az ügyfélnyilvántartó rendszerben. Haladéktalan intézkedés, az érintett szervezeti egységek bevonása, értesítése. A megoldást követően az ügyfél értesítése a megoldásról.
- Beérkező telefonhívások fogadása, megválaszolása, tájékoztatás nyújtása a szolgáltatásokról telefonon, írásban, az ügyfelek írásos panaszainak megválaszolása írásban.
- Az ügyfélszolgálati munkához a társaság általános szerződési feltételeinek pontos ismerete és a változások nyomon követése, az ismeretek folyamatos karbantartása, az adminisztrációs folyamatok ismerete és betartása.
- Kiadott termékek, értékesített szolgáltatások számlázása, termékek gyári szám szerinti nyilvántartása a számítógépes nyilvántartó rendszerben (bevételezés, kiadás), garancialevelek, szállítólevelek kezelése.
- A termékek polcokra való helyezése. Áruátvétel, közreműködés a leltározásban.
- Szervizes ügyintézés és adminisztráció.
- Készpénzkezelés.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség, (felsőfokú végzettség előny).
- Legalább néhány éves ügyfélszolgálati, értékesítési vagy ügyfélkezelési tapasztalat.
- Fiatalos, pozitív hozzáállás, dinamikus mentalitás, értékesítői véna, kiváló stressztűrő és problémamegoldó képesség, nagy munkabírás.
- Szívesen dolgozik csapatban, de önálló munkavégzésre is képes, munkája pontos, precíz, rendszerezett, megbízható. Szervezési és áttekintő képességgel rendelkezik.
- Ápolt, megnyerő külső, jó kommunikációs készség, ügyfélorientált személyiség.
- Irodai számítógépes alkalmazások alapos ismerete és gyakorlott használata.
- Kiváló együttműködési készség más szervezeti egységekkel, kollegákkal.
Előnyt jelent:
- Értékesítői, ügyfélszolgálati, kereskedelmi, projektmenedzseri tapasztalat.
- A hírközlési szolgáltatási, kommunikációs piac és kapcsolódó termékek ismerete.
- Angol vagy német nyelv ismerete.
- B kategóriás jogosítvány.
- Általános hírközlési, informatikai vagy elektronikai ismeretek (IP hálózatok, telefon technika, analóg technika).
Amit kínálunk:
- Stabil munkahely, sikeres csapatmunkában való részvétel.
- Kihívást jelentő, változatos munkavégzés.
- Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
- Széles körben felhasználható Cafeteria keret.
- Kiváló munkahelyi légkör.
Munkavégzés helye és ideje:
- A társaság komáromi ügyfélszolgálati irodája.
- Munkaidő: 8:00-17:00 és 11:00-20:00 között rendszeresen változó beosztásban.
Jelentkezés az állásra:
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával, bérigény megjelölésével lehet első körben 2017. október 31-ig az ujmunka@pickup.hu e-mail címen, tárgyban a pályázott munkakör feltüntetésével.
|
|
|
8. Ügyvezető asszisztens
|
Feladatok:
- Az ügyvezető munkájának teljeskörű támogatása, segítése. Elvégzi az ügyvezető szakmai
tevékenységével kapcsolatos adminisztratív teendőket.
- Értekezletek, tanácskozások, megbeszélések, rendezvények szervezése és előkészítése.
- Megbeszélésekről jegyzőkönyv készítése, vezetése, nyilvántartása, kezelése.
- Általában ez egyes ügyvezetői és egyéb feladatok, jelentések, projektek határidejének koordinálása.
- Prezentációk, statisztikák, jelentések, kimutatások határidőre történő elkészítése.
- A havi záráshoz, számlázáshoz (teljesítésigazolás, szállítólevél) szükséges dokumentumok elkészítése.
- Dokumentációkezelés, iratnyilvántartási rendszer, irattár, iktatás vezetése, postázás koordinálása.
- Bejövő és kimenő posta kezelése. Szabadságtervek, létszámnyilvántartás, jelenléti ív vezetése.
- Szerződések előkészítése, nyilvántartásának vezetése, módosítása magyarul, angolul egyaránt.
- Közreműködik pályázatfigyelésben, pályázatok írásában, a nyertes pályázatok megvalósításában,
a pályázati elszámolásban, az ehhez kapcsolódó beszámolók elkészítésében.
- Irodai feladatok ellátása (iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, adminisztratív ügyintézés,
posta, nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás telefonon és e-mailben, stb.)
- Irodai eszközök, készletek ellenőrzése, rendelése, beszerzése.
- Gépjármű-nyilvántartás, szervízelés koordinálása.
- Raktárkészlet figyelése, szerszám nyilvántartás vezetése. Anyagbeszerzés, árajánlat bekérése, egyeztetés
az ügyvezetővel, ügyintézés, beszállítások leszervezése.
- Az ügyvezető programjainak szervezése, előkészítése, nyilvántartása.
- Kapcsolatot tart a társaság partnereivel, látogatások, megbeszélések szervezése, időpontegyeztetés, azok
zökkenőmentes lebonyolítása, vendégek, látogatók fogadása, részt vesz a találkozókon, megbeszéléseken azokról jegyzőkönyvet vezet. Megbeszéléseken szükség esetén fordítási, tolmácsolási feladatok ellátása.
- Egyéb asszisztensi és HR-feladatok ellátása. Vállalati szintű projektekben való részvétel.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség, minimum 2 év vezetői asszisztensi tapasztalat, irodai feladatok ellátásában.
- Megbízhatóság, lojalitás az ügyvezetőhöz és a munkáltatójához.
- Ápolt, megnyerő külső, jó kommunikációs készség (telefonon és írásban).
- Átlagon felüli szervező- és kitűnő, gyors problémamegoldó képesség.
- Word, Excel, Internet magasfokú ismerete. Gyors, precíz, önálló munkavégzési készség.
- Rendszerszemlélet. Terhelhetőség, rugalmasság, magas belső motiváció.
- Műszaki beállítottság, határozottság, kitartás, precizitás, magabiztos fellépés.
- B kategóriás jogosítvány.
- Tárgyalási szintű angolnyelv ismeret. (szóban és írásban egyaránt).
Előnyt jelent:
- Vezetői asszisztencia területén szerzett munkatapasztalat, gyakorlat.
- Pályázatírásban, pályázatok elszámolásában szerzett tapasztalat.
- Gyors és gépírási ismeretek, gyakorlat.
- Magasabb szintű számítástechnikai ismeret.
- Hírközlési, elektronikai iparban töltött évek.
Amit kínálunk:
- Stabil hosszú időre tervezhető munkahely.
- Kihívást jelentő, változatos munkavégzés.
- Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
- Széles körben felhasználható Cafeteria keret.
- Kiváló munkahelyi légkör.
Munkavégzés helye és ideje:
- A társaság komáromi irodájában.
Jelentkezés az állásra:
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával, bérigény megjelölésével lehet első körben 2017. október 31-ig az ujmunka@pickup.hu e-mail címen, tárgyban a pályázott munkakör feltüntetésével.
|
|
|
|