KÖZZÉTÉTEL
A Pick-Up Kft. 2011. évre vonatkozóan a 229/2008. (IX.12.) Korm. rendelet szerint az elektronikus hírközlési szolgáltatás megfelelőség igazolására az Általános Szerződési Feltételekben vállalt szolgáltatás minőségi célértékek teljesítéséről az alábbi adatokat teszi közzé.
1., Műsorelosztás – kábeltelevízió - szolgáltatás megfelelősége:
Általános szolgáltatás minőségi adatok: |
|||
Megnevezés |
Célérték |
Teljesített érték |
Ászf hivatkozás |
Új előfizetői hozzáférési pont létesítési ideje |
30 nap |
2.5 nap |
8.1.1. |
Szolgáltatás minőséggel kapcsolatos bejelentett panaszok hibaelhárításának határideje |
72 óra |
17 óra |
8.1.2. |
Szolgáltatás időbeli rendelkezésre állása |
98 % |
99.08 % |
8.1.3. |
Az ügyfélszolgálat 120 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya |
75 % |
97 % |
8.1.5. |
Műszaki szolgáltatás minőségi adatok: |
|||
Megnevezés |
Célérték |
Teljesített érték |
Ászf hivatkozás |
Valamennyi csatorna vivőszintje Kesztölc Minden más terület |
- 55 dBµV 63 dBµV |
- 56 dBµV 65.4 dBµV |
8.2.1. |
Szomszédos csatornák közötti legnagyobb jelszintkülönbség Kesztölc Minden más terület |
-
14 dB 12 dB |
-
9 dB 6.2 dB |
8.2.2. |
Vivő/zaj viszony Kesztölc Minden más terület |
- 38 dB 44 dB |
- 39.5 dB 44.4 dB |
8.2.3. |
Szolgáltatás minőségi mutatók |
||
Megnevezés |
Mutató értéke |
Mértékegység |
Új hozzáférési pont létesítésének ideje éves átlagban |
2.1 |
nap |
Bejelentett előfizetői panaszokszáma 1000 főre vetítve |
49 |
darab/1000 |
Ebből: szolgáltatás minőségével kapcsolatos |
17.8 |
darab/1000 |
Ebből: jogos |
14.6 |
darab/1000 |
Ebből: ügyintézéssel szembeni panaszok száma |
5 |
darab/1000 |
Hibaelhárítás ideje éves átlagban |
9.7 |
óra |
Szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja |
A szolgáltató által kiállított megfelelőségi nyilatkozat |
2., Internet hozzáférési szolgáltatás megfelelősége:
Általános szolgáltatás minőségi adatok: |
|||
Megnevezés |
Célérték |
Teljesített érték |
Ászf hivatkozás |
Új előfizetői hozzáférési pont létesítési ideje |
30 nap |
1.5 nap |
8.1.1. |
Szolgáltatás minőséggel kapcsolatos bejelentett panaszok hibaelhárításának határideje |
72 óra |
10 óra |
8.1.2. |
Szolgáltatás időbeli rendelkezésre állása |
98 % |
98.7 % |
8.1.4. |
Az ügyfélszolgálat 120 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya |
75 % |
95 % |
8.1.5. |
Műszaki szolgáltatás minőségi adatok: |
|||
Megnevezés |
Célérték |
Teljesített érték |
Ászf hivatkozás |
Garantált letöltési sebesség hálózaton belül Komfort 2M Komfort 4M Komfort 8M Komfort 12M Komfort 30M Komfort 60M Komfort 90M Kábelnet Bővített + Kábelnet Diák Kábelnet Mini Kábelnet Midi Kábelnet Kezdő Kábelnet Standard Kábelnet Családi Kábelnet Prpfi AntennaNet Diák AntennaNet Mini AntennaNet Midi AntennaNet Kezdő AntennaNet Standard AntennaNet Családi AntennaNet Profi |
- 1000 kbps 2000 kbps 4000 kbps 6000 kbps 15000 kbps 30000 kbps 45000 kbps 32 kbps 400 kbps 800 kbps 1200 kbps 1600 kbps 2000 kbps 3200 kbps 4000 kbps 300 kbps 450 kbps 600 kbps 900 kbps 1200 kbps 1500 kbps 1800 kbps |
- 1981 kbps 3895 kbps 7951 kbps 11641 kbps 28850 kbps 55231 kbps 82513 kbps 56 kbps 882 kbps 1870 kbps 2692 kbps 3841 kbps 4785 kbps 7520 kbps 9152 kbps 681 kbps 1232 kbps 1457 kbps 2229 kbps 3197 kbps 3852 kbps 4215 kbps |
8.2.1. |
Garantált feltöltési sebesség hálózaton belül Komfort 2M Komfort 4M Komfort 8M Komfort 12M Komfort 30M Komfort 60M Komfort 90M Kábelnet Bővített + Kábelnet Diák Kábelnet Mini Kábelnet Midi Kábelnet Kezdő Kábelnet Standard Kábelnet Családi Kábelnet Prpfi AntennaNet Diák AntennaNet Mini AntennaNet Midi AntennaNet Kezdő AntennaNet Standard AntennaNet Családi AntennaNet Profi |
- 128 kbps 256 kbps 512 kbps 1000 kbps 7000 kbps 14000 kbps 21000 kbps 16 kbps 80 kbps 100 kbps 120 kbps 160 kbps 260 kbps 300 kbps 600 kbps 40 kbps 40 kbps 50 kbps 60 kbps 80 kbps 100 kbps 150 kbps |
- 251 kbps 482 kbps 977 kbps 1822 kbps 8210 kbps 22140 kbps 33502 kbps 28 kbps 882 kbps 234 kbps 284 kbps 358 kbps 612 kbps 641 kbps 1280 kbps 89 kbps 91 kbps 121 kbps 143 kbps 168 kbps 211 kbps 267 kbps |
8.2.1. |
Szolgáltatás minőségi mutatók |
||
Megnevezés |
Mutató értéke |
Mértékegység |
Új hozzáférési pont létesítésének ideje éves átlagban |
1.8 |
nap |
Bejelentett előfizetői panaszokszáma 1000 főre vetítve |
97 |
darab/1000 |
Ebből: szolgáltatás minőségével kapcsolatos |
61 |
darab/1000 |
Ebből: jogos |
15 |
darab/1000 |
Ebből: ügyintézéssel szembeni panaszok száma |
4 |
darab/1000 |
Hibaelhárítás ideje éves átlagban |
6.5 |
óra |
Szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja |
A szolgáltató által kiállított megfelelőségi nyilatkozat |
3., Helyhez kötött telefonszolgáltatás megfelelősége:
Általános szolgáltatás minőségi adatok: |
|||
Megnevezés |
Célérték |
Teljesített érték |
Ászf hivatkozás |
Új előfizetői hozzáférési pont létesítési ideje |
30 nap |
4.8 nap |
8.1.1. |
Szolgáltatás minőséggel kapcsolatos bejelentett panaszok hibaelhárításának határideje |
72 óra |
14 óra |
8.1.2. |
Számlázási díjreklamációk kivizsgálási és elintézési határideje |
30 nap |
9 nap |
8.1.3. |
Szolgáltatás időbeli rendelkezésre állása |
98 % |
99.0 % |
8.1.4. |
Az ügyfélszolgálat 120 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya |
75 % |
96 % |
8.1.5. |
Műszaki szolgáltatás minőségi adatok: |
|||
Megnevezés |
Célérték |
Teljesített érték |
Ászf hivatkozás |
Sikertelen hívások aránya Szolgáltatási terület Egyéb hívásirányba |
- 1.5 % 2.8 % |
- 0.87 % 1.4 % |
8.2.1. |
Hívás felépítési idő |
12 mp |
4.5 mp |
8.2.2. |
Szolgáltatás minőségi mutatók |
||
Megnevezés |
Mutató értéke |
Mértékegység |
Új hozzáférési pont létesítésének ideje éves átlagban |
3.2 |
nap |
Bejelentett előfizetői panaszokszáma 1000 főre vetítve |
38 |
darab/1000 |
Ebből: szolgáltatás minőségével kapcsolatos |
21 |
darab/1000 |
Ebből: jogos |
11 |
darab/1000 |
Ebből: bejelentett díjreklamációk száma |
9 |
darab/1000 |
Ebből: jogos |
1 |
darab/1000 |
Ebből: ügyintézéssel szembeni panaszok száma |
9 |
darab/1000 |
Hibaelhárítás ideje éves átlagban |
8.3 |
óra |
Díjreklamáció kivizsgálásának és elhárításának ideje éves átlagban |
6.1 |
nap |
Szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja |
A szolgáltató által kiállított megfelelőségi nyilatkozat |
Komárom, 2012. január 30.
Zapletál Zsolt ügyvezető